
1. MOJE ZAMÓWIENIE
Jaki jest status mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia, będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 7 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (od 1 do 2 dni roboczych). Kiedy przesyłka zostanie nadana , otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu.
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 7 dni roboczych od jego złożenia. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail ze zmianą statusu zamówienia (prosimy sprawdzać również skrzynkę Spam bądź Oferty). Kurier ma 48h na dostawę przesyłki.
Co zrobić w przypadku kiedy otrzymałam/em niezgodne zamówienie?
W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e mail wraz ze zdjęciem produktu który otrzymałaś/eś na adres: kontakt@bonkitel.pl nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/rozmiar. Nie odsyłaj do nas tego zamówienia - to my zlecimy odbiór naszym kurierem.
Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?
Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych.
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zamówienia anulowane są automatycznie przez nasz system lub na prośbę klienta. W przypadku błędu płatności (Blue Media) zamówienie zostaje automatycznie anulowane. . Prosimy o złożenie nowego zamówienia lub skorzystanie z innej, dostępnej formy płatności. Przy wyborze tradycyjnego przelewu, czas na jego opłacenie to 7dni, to upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane
W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało zrealizowane, a chcesz z niego zrezygnować, wyślij wiadomość e-mail z podaniem nr. zamówienia i danych Klienta. Wysłanie wiadomości poprzez social media nie gwarantuje że anulujemy zamówienie.
Jak mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wysłanie wiadomości e-mail nie gwarantuje wprowadzenia zmiany przez nasz BOK.
Co zrobić gdy otrzymam uszkodzoną paczkę?
Jeśli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną z zewnątrz przesyłkę masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, iż chcesz przyjąć przesyłkę ale koniecznie sprawdź ją w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z nim protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać do nas na adres mailowy kontakt@bonkitel.pl - jest niezbędny aby rozpocząć proces reklamacji.
2. METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY
Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?
Za swoje zamówienie możesz zapłacić : przelewem on-line, płatnością kartą płatniczą (MasterCard/ Maestro/ Visa) lub tradycyjnym przelewem na nasze konto.
Dostawy są realizowane poprzez firmy:
- DPD (kurier)
- DHL (kurier)
- InPost (paczkomaty i kurier)
Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?
Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone za pomocą szybkiego przelewu płatnościami on-line lub kartą płatniczą, można opłacić je przelewem tradycyjnym podając dane:
BONKITEL
ul. Staszica 1a/14
85-015 Bydgoszcz
W tytule przelewu należy podać numer zamówienia
Na konto o numerze: 13 1140 2004 0000 3802 8057 1073
Co zrobić w przypadku przerwania płatności on-line?
W sytuacji, kiedy płatność Blue Media zostanie przerwana, prosimy o złożenie nowego zamówienia lub wybranie innej formy płatności przelewem tradycyjnym wpisując dane:
BONKITEL
ul. Staszica 1a/14
85-015 Bydgoszcz
W tytule przelewu należy podać numer zamówienia
Na konto o numerze: 13 1140 2004 0000 3802 8057 1073
Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Zamówienia składane w sklepie on-line wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Nie ma możliwości odebrania zamówienia w sklepie stacjonarnym.
Czy kurier może doręczyć przesyłkę w sobotę?
Niestety nie, kurierzy doręczają przesyłki tylko i wyłącznie w dni robocze.
3. ROZMIARY
Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Wymiary, które są podane w tabelach, są wymiarami mierzonymi na płasko, bez rozciągania i mogą różnić się +/-2cm. W razie wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, doradzimy jaki rozmiar będzie prawidłowy.
Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?
Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia kiedy otrzymasz swoją przesyłkę.
Wypełnij formularz zwrotu i odeślij paczkę do nas.
4. ZWROTY
Co zrobić żeby dokonać zwrotu towaru?
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na adres :
Bonkitel
ul. Woronicza 33B/185
02-640 Warszawa
Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu wraz z potwierdzeniem sprzedaży. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę.
Czy przesyłka zwrotna musi być zapakowana w oryginalny kartonik w którym otrzymałam/em zamówienie?
Nie, zwrot nie musi być odesłany w oryginalnym kartoniku. Należy zapakować go w taki sposób, aby nie został uszkodzony podczas transportu.
Czy mogę zwrócić jedną rzecz, jeśli w zamówieniu miałam/em ich kilka?
Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które niespełniają Twoich oczekiwań.
Czy mogę zwrócić produkty na których wykonano haft komputerowy?
Nie, wszystkie produkty poddane personalizacji nie podlegają procedurze zwrotu.
Czy za środki ze zwrotu poprzedniego zamówienia mogę opłacić nowe?
Niestety nie ma takiej możliwości. Nie możemy przeksięgować środków ze zwrotu, na poczet nowego zamówienia.
Kto pokrywa koszt zwrotu?
Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.
Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni. Środki będą zwracane poprzez tą samą platformę na to samo konto z jakiego została dokonana transakcja.
Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?
Aby sprawdzić czy otrzymaliśmy Twój zwrot skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę i sprawdź status po numerze nadania.
Pracujemy nad wdrożeniem powiadomień o otrzymaniu przez nasz dział zwrotów Twojej przesyłki. Jak tylko uruchomimy system powiadomień, otrzymasz maila jak tylko przyjmiemy zwrot.
Jak odesłać paczkę ze zwracanym towarem?
Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny. Przy wysyłaniu przesyłki, zalecamy, aby była to przesyłka rejestrowana. Paczki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
Czy mogę zwrócić produkty przecenione?
Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w sklepie www.bonkitel.pl. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki.
Ile czasu mam na dokonanie zwrotu?
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki. Liczy się data nadania przez Ciebie przesyłki.
Czy mogę wymienić zakupiony produkt?
Tak, można wymienić zakupiony produkt. Wyjątek stanowią tylko produkty spersonalizowane.
5. REKLAMACJE
Jak złożyć reklamację?
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: BONKITEL, ul. Woronicza 33B/185, 02-640 Warszawa wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Formularz reklamacyjny możesz pobrać na naszej stronie.
W jakim terminie mogę złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć w terminie jednego roku od daty zakupu. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu.
W jakim terminie rozpatrywane są reklamacje?
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. O decyzji reklamacyjnej poinformuje Cię mailowo nasz pracownik.